keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Etsintäkuulutus

Kuvan piirros suuntaa antava

Hei sinä lähijunia omasta vapaaasta tahdosta tai pakon edessä suosiva selkä kumarassa kulkeva kanssamatkustaja!
Mun aivan äärimmäisen ihana kännykkäpussi on kadonnut. Se nyt sitten taisi tippua aamukoomassa sinne lähijunaan. Jos löydät pussukkani (ks. kuva yllä) ja olet vähemmän koomassa kuin minä, laita viestiä. Luvassa ruhtinaallinen palkkio.

T. Material Girl

p.s. Siitäs sain, kun menin pummilla. Taas sai paha palkkansa. Oli erittäin lähellä, etten samantien siinä laiturilla katoamisen huomattuani hypännyt takasin kotiin menevään junaan. Ja näin jälkeen päin ajateltuna olisi ehkä pitänyt. Jos ei muuta, niin olisin ainakin säästynyt erään teinin itkun sekaiselta paasaukselta. Aiheena oli tää koulu ja te opettajat ootte ihan perseestä. Ja niinhän se on. Nuorisossa on tulevaisuus!

Toisaalta en mä tiedä tarttenko mä tollasta pussukkaa. Ehkä vähän hätävarjelun liioittelua. Sitäpaitsi kun mä pudotan mun puhelimen niin ei se ikinä silloin ole kuitenkaan siinä pussissaan.

2 kommenttia:

Minä kirjoitti...

Kyllä pieni ihana pussukka missä aarrettaan kantaa pitää jokaisella prinsessalla olla. Toivotaan kuitenkin, että tuo piirroksestakin päätellen ihastuttava pussukka nyt sattuisi löytymään.

Niina kirjoitti...

En kyllä taida olla prinsessa, ehkä mörkö.