maanantai 28. toukokuuta 2012

Haaste

Täällä me haastellaan toisiamme ristiin rastiin. Nyt Saretska oli vuorostaan laittanut mulle kysymyksiä (tackar). Pyykkikone pyörii, joten en mä tästä mihinkään oo lähdössä, eli nyt on loistava hetki vastailla Saretskan laittamiin kysymyksiin.

1. Kenet haluaisit tavata? 

Mä haluisin tavata mun elämäni miehen, tosin ehkä vasta sitten kun mulla on piuhat paremmin järkässä tuol yläkerrassa. Nojoo leikki sikseen, ihan oikeesti mä haluisin tavata kolme ihmistä. Mun exän, jotta voisin huomata, ettei vanha suola janota, nykyisen ihmissuhteen, koska sitä on vähän ikävä, vaiks täs onki nyt taas joku tilanne päällä ja mun isän, tosin se on kuollut mut kai sitä voi silti haluta. Tähän varmaan kuuluis vastata joku julkkis mutta en mä niistä niin kauheesti just nyt välitä, eikä mulla olis niistä kellekään varmaan mitään sanottavaa. Mut ruotsin kuningashuone tai oikeestaan ne mukulat ja uusin tulokas Estelle ja Jennifer Aniston (Friends forever!!!) on lähellä mun sydäntä.


2. Asia, joka on sinusta ärsyttävä tai rasittava?
Tästä mä oon tainnut paasata aiemminkin mutta pidän kantani, välinpitämättömyys on ärsyttävää. Seuraavina jonossa vois olla huumorintajuttomuus ja suvaitsemattomuus.


3. Oletko sisimmältäsi maalais- vai kaupunkilaisihminen? Perustelu.
Citykissa, mä tykkään kyllä maalaismenosta mutta vain pieninä annoksina, sillai että se eksoottisuus ja idyllisyys ei ehdi kadota. Ratikka, asfaltti, mattolaituri, stocka ja kerrostalot on mulle tuttu ja turvallinen ympäristö.


4. Meri vai järvi? Perustelu.
Tää on paha. Ulkomailla ollessa meri mutta Suomessa mikään ei voita puhdasta järveä.


5. Lempisukulaisesi? 
Mun äidin sisko, se nuorempi niistä.

6. Mikä sinusta on mukavin kotityö eli taloustyö? Nyt jos joku näkis tän läävän, ni saattas kuvitella, et mä en tiedä mitä kotityöt edes on. Ennen mä inhosin pyykin pesemistä mut nykyisin se taitaa olla se lemppari. Puhtaan pyykin tuoksu on ihana. 

7. Mikä voimaannuttaa sinua?
Tähän mä en osaa kyllä yhtään vastaa.

8. Mitä haluaisit tehdä tai missä käydä tänä kesänä?
Mun toiveena tulevalle kesälle olis se, että mä en makais koko kesää vaan yksin kotona. Et saisin jostain intoa liikkua ulos ja nauttia lomasta.

9. Paras lukemasi kirja?

Mä taas rikon sääntöjä ja vastaan useamman kun yhden. Tuhat loistavaa aurinkoa (en muista kirjailijaa), Sofi Oksasen Puhdistus, Kjell Westön Älä käy yöhön yksin, Stieg Larssonit, Anna-Leena Härköseltä erityisesti Heikosti positiivinen ja Loppuunkäsitelty.  Tykkään myös kovasti ruotsalaisista ja norjalaisista dekkareista. 

10. Mikä luonteenpiirteesi on sinulle tunnusomaisin?
Mä en taas oikeen tiedä mikä lasketaan luonteenpiirteeks mut mä nyt heitän tähän et tunnusomaisinta mulle on ainakin joskus ollut vitsailu ja pelleily nykyisin ehkä pessimistisyys.

11. Mikä on kukan tehtävä?

Rolle vastais tähän, et kukan tehtävä on maistua hyvällä. Mä taas väittäsin, että niiden pitäs tuoksua hyvälle.

Tittididdiiii. Täähän meni jo vähän paremmin kun se edellinen kysymysurakka. Alkaa tuleen rutiinia. Tää piti laittaa eteenpäin tyyliin miljoonalle mutta mä laitan nyt yhdelle, koska aika monilla tää on jo käynytkin. Haastan siis Minervan vastaamaan mun kysymyksiin ja jos voimia riittää niin keksi uudet 11 ja haasta joku/jotkut.

1. Jos oisit eläin, niin mikä olisit?
2. Mistä pidät itsessäsi eniten? 
3. Lemppari vuodenaika? Miksi?
4. Mikä on viimeisin ostoksesi? (muu kuin ruokaostos)
5. Mikä muissa ihmisissä ärsyttää eniten? 
6. Millainen on kotisi? 
7. Mitä ammattia, et voisi ikinä harjoittaa? Miksi?
8. Mitä jääkapistasi löytyy juuri nyt?
9. Leffa, jonka oot nähnyt sata kertaa mutta haluat silti nähdä sen aina uudelleen?
10. Petaatko sängyn aamulla? Päiväpeitonkin?
11. Luetko muiden blogeja? Jos kyllä, niin mitä? (kansalle lukuvinkkejä)

Pesukone taitaa vielä hetken humista. Nälkäkin olis ja sekä kissan että ihmisen ruoka on loppu. Lepuutan hetken silmiä, jos sitten jaksaisin sinne kauppaan mennä. 



p.s. Ja joo en tiedä mitä helvettiä noille riviväleille oikeen tapahtu. Tietotekniikka taas vittuilee mulle.

Ei kommentteja: