perjantai 18. toukokuuta 2012

Miss Mökötys

Turhautumismittarissa elohopea on pompannut aika ylös. Nää typerät arkipyhät sotkee mun elämää, enkä pääse siitä edes terapiaan kitisemään, koska terapeutti on tänään vapaalla.

Mua turhauttaa oman itseni lisäksi lähes kaikki ihmiset. Seurauksena tästä vetäydyn entistä enemmän omaan kolooni ja ahdistun älyttömästi, kun tiedän, että viikonloppuna täältä on pakko poistua harrastusjuttuun. Oikeestaan sinne pitäisi mennä jo tänään mutta en pysty. En jaksa kolmea päivää näytellä muiden mieliksi normaalia.

Täällä kotipesässä mä oonki tänään sit vaan nukkunut. En siksi, että olis jotenki tekemisen puutetta, vaan siks etten halua olla hereillä. Näiden uniöverien seurauksena mä taidan olla nyt entistä väsyneempi. Pitää varmaan mennä taas korvalleen ja huilia hetki.

Eli siis elämä hymyilee. Ei mulle mut ehkä sulle tai jollekin muulle.

Ei kommentteja: