perjantai 18. toukokuuta 2012

11 kysymystä

Miumiu muisti (ja piristi) Pullaa ja laittoi haasteen tulemaan. Homma on onneksi melko simppeli, joten mäkin uskon selviytyväni tästä ainakin tyydyttävästi.

"Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag to answer. Do not tag back to the person who has already tagged you."


1. Millanen on normaali arkipäiväsi?
Mulla ei oikeen ole normaalia arkipäivää. Mun elämästä puuttuu rytmi. Työpäivät alkaa ja loppuu millon sattuu ja vapaitakin on välillä keskellä viikkoa (ammatinvalintakysmys!) mutta sanotaan vaikka niin, että perussetti työpäivänä alkaa herätyskellolla ja torkutus kestää keskimäärin puoli tuntia. Sitten mä rynnin julkisilla duuniin, usein meikkaan matkalla (joo mä olen se urpo , joka levittää sitä ripsaria ympäri naamaansa), aamupala on pillimehu tai itse tehty smoothie (nämä nautitaan myös matkalla tai vaihtoehtosesti töissä). Sitten mä hillun siellä paikassa, jota kutsutaan työpaikaksi, tosin mä sanon sitä kouluksi. Isomman osan ajasta keskityn ydinosaamiseeni eli kolleegoiden kanssa paskan jauhamiseen ja siinä välissä sitten aina välillä käyn jossai luokassa jotain selittämässä. Illat menee useimmiten kotona koomatessa.

2. Entä viikonloppuilta?
Viikonloppuillat mä vietän lähes yhtä railakkaasti kun arki-illat.

3. Kuka tai mikä on vaikuttanut sinuun eniten? Kuinka?
Terapiassa viime aikoina jauhettujen juttujen takia pakko varmaan heittää taas tää klisee lapsuuden vaikutuksesta, niin hyvässä ja pahassa.

4. Millainen olisi unelmiesi talo?
Mä en taida olla taloihminen. Mua pelottaisi asua omakotitalossa (kukaan naapurin ei kuulis, kun mä huutasin apua hullun sarjamurhaajan tunkeuduttua mun kotiin) ja pihahommissa mua kiinostaa ainoastaa auringonottaminen ja grillaaminen grilliherkkujen syöminen. Tykkään asua kerrostalossa. Täällä haistaa, mitä naapureilla on päivälliseksi ja kuulee, kenellä on avio-ongelmia ja silti ollaan täysin vieraita toisille. Sopii mulle oikeen hyviin. Ainoa miinus nykyisessä luukussa on parvekkeen puuttuminen ja alakerran pianisti. Jos nyt kuitenkin yritän unelmoida hiukan niin ehkäpä tyylikäs loftasunto riittävän keskeisellä sijainilla sopisi mulle.

5. Mihin kiinnität ensimmäisenä huomiota ihmisessä?
Mä en oikeen osaa vastata tähän, varmaan kun mulla on huomio koko ajan omassa navassa.

6. Milloin viimeksi olit onnellinen? Mitä tuolloin tapahtui?
En muista. Kai tossa jääkiekkoa kattellessa jokin pienimuotoinen positiivinen tunnetila käväisi mun sisällä mutta ei sitä ehkä ihan onnellisuudeksi voi sanoa.

7. Mikä tässä maailmassa/kanssaihmisissä ärsyttää eniten?
Mä valitsen tähän nyt kaikista niistä hyvistä vaihtoehdoista kuitenkin sen välinpitämättömyyden. Pistesijoille ylsivät myös huumorintajuttomuus, kiireisyys ja suvaitsemattomuus.

8. Mikä elämässäsi on parasta?
Tällä hetkellä oon tyytymätön hirmu moneen asiaan mutta hyvä vaihteeksi kaivaa tästä paskan keskeltä jotain hyvääkin, vaikka väkisin. Mörri on mun elämän valopilkku.

9. Millaiseksi kuvittelit elämäsi muodostuvan kymmenen vuotta sitten?
Tasapainoisemmaksi.
 
10. Millaset välit sinulla on vanhempiisi?
Jonkin verran tästä oonkin jo avautunut mutta toistettakoon nyt siis se, että suhde äitiin on hyvin etäinen. Toimeen tullaan niin kauan, kun puhutaan kevyistä ja leppoisista asioista. Eikä ongelma ole niinkään riitely, vaan puhumattomuus. Isäni on kuollut jo aika monta vuotta sitten mutta olin isin tyttö pienenä penskana.

11. Mitä seuraavaksi?
Yöpalaa napaan ja taustalle joku paska tv-sarja pyörimään.

Huh, selvisin elämäni ensimmäisestä blogihaasteesta. En tosin ehkä ihan tyydyttävästi, kun en kaikkiin kysymyksiin saanut tuotettua kunnollista vastausta. Lisäksi oon läpeensä huono ihminen, enkä nyt keksi uusia nokkelia kysymyksiä tai haastettavia.

Mörri toivottaa kaikille MJAUU ja Pulla sanoo natti natti!

Ei kommentteja: