sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Just niinku Strömsössä

Tää puu oli yhtä kieroon kasvanut kuin mä.
Olin tosiaan tän vuoden ekalla mökkireissulla. Mussa ei periaatteessa asu mitään suurta mökkeilijää tai edes pientä mutta tollai lyhyenä annoksena verkkareissa hilluminen ja viinin juonti mökillä sopii mulle. Oltiin työporukan kanssa yhen kollegan mökkisaaressa Strömsössä (siis ihan oikeesti). 


Brunssikattaus, lautasliinatötteröt oli mun vastuualue
Eipä siellä nyt mitään yllättävää tapahtunut. Syötiin hyvää ruokaa, juotiin ja jauhettiin paskaa. Se meijän työhuoneen nuorisojaosto on ihan jees porukkaa ja aika samalaisissa elämäntilanteissa. Yhellä on pari kissaa, yhellä koiria ja kolmennella ailahteleva ihmissuhde, joten yhteisiä puheenaiheita riittää. Ja nää meijän vanhemmatki mammat on aika viihdyttäviä tapauksia.

Viini virtas aika urakalla mutta en onneks vetänyt mitään ihan jäätäviä övereitä. Selvisin itse omin jaloin saunamökkiin omaan petiini. Tää on karseeta kun käyttää alkoholia sen verran harvoin, että tuntuma on vähän hukassa. 


Lemmikkejä
Maisema paskahuussista
Mut pointsit mulle. Sain raahauttua itteni tällaselle virkistävälle kevätretkelle ja mä jopa viihdyin ihan hyvin, mikä on aikalailla poikkeus viime aikasiin tapahtumiin. Aamulla käytiin suihkussa eli uimassa meressä. Sinne meni nyt sit talviturkki.

p.s. Enää alle viikko aikaa suvivirteen!

Ei kommentteja: