sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Pyhitä lepopäiväsi

Maistuis varmaan sullekin!
Tämän postauksen syy on haluni kiittää sitä nerokasta tahoa, joka on tehnyt kauppojen sunnuntaiaukiolon mahdolliseksi. Heräsin tänään pienen päänsäryn vallitessa vatsani murinaan. Kuten tästä kävi jo eilen ilmi, ei mun jääkapista löydy ratkaisua nälän poistamiseen. Sunnuntaini ei kuitenkaan ollut tuhoon tuomittu, vaikka en omista omaa pizzalähettiä tai kokkia. Kipasin lähikauppaan ostoksille. Todennäköisesti voimia antoi edellisenä iltana/yönä nautitut alkoholijuomat, jotka eivät vielä olleet ehtineet poistua elimistöstäni.

Nyt on eväät kohdallaan. Ostin kolmea eri juggea, jotain juggerahkajuttua, maitoa, karjalanpiirakoita, greippiä, porkkanoita ja jädeä. Riittänee huomiseksikin. Olen myös valmistautunut kohta alkavaan miesten kauneuskilpailuun EM-futiksen finaaliin, ostamalla pari avokaadoa ja sit sitä jädeä. Mulla oli aluksi kamala ongelma, että kumpaa kannatan, koska mun suosikit Ruotsi ja Hollanti tyri omat pelinsä. Päätin tänään sitten, että kannatan sitä joukkuetta, jolla on parempi avauskokoonpano, siis paremmannäköinen.

Pakko vielä kehuskella eilisestä. Olin siis erään luottoystäväni syntymäpäiväillanvietossa. Ilta oli oikeen mukava, vaikken muita osallistujia oikeen tuntenutkaan. Ja mikä parhainta, pääsin kerrankin kotiin voittajana. Siis ennen sitä tilaa, kun ei enää pysy pyörän kanssa pystyssä, vonkaa kaikkea mikä liikkuu ja aiheuttaa draamaa. Harvoin sitä tajuaa lähteä ajoissa kotiin ja nyt ajoissa oli siis kymmentä vaille kolme.

Ei kommentteja: