perjantai 6. heinäkuuta 2012

Reviirinlaajennus

Sisälle vai ulos?

Kuten on todistettu Rollella on kova hinku laajentaa reviiriään. Se on kovin utelias ja vaanii tipuja ranskikselta ja on aina rynnimässä rappuun, kun avaan ulkooven. Päätin, että nyt saalistetaan kaks kärpästä yhdellä iskulla, tyydytetään Rompanin vapaudenkaipuu ja viedään samalla mut ulos. Mähän olen tunnetusti kykenemätön lenkkeilemään yksin, niin aattelin, että Mörristähän saisin kivan kaverin. No valjaitten kanssa toi homma ei toiminutkaan ihan niinku piti. Tehtiinhän me lenkki, siihen rappuun ja siinä sit kökötettiin ja äkkii takas sisälle.

Mä olen itekin vähän laajentanut omaa reviiriäni täältä sängystä. Oon käynyt tällä viikolla pari kertaa tossa läheisessä puistossa pötköttelemässä bikineissä. Parempi vähä yrittää tummentaa tota läskiä. Ihan valkosena näyttää vielä karseemmalta. Pari pisamaakin sain, joten näytän nyt ihan siltä kun oisin elävä. Pahasti voi ulkonäkökin siis pettää. On muuten oikeesti rankkaa hommaa toi auringossa makaaminen. Edellisestä kerrasta on jo sen verran aikaa, etten muistanut, että tuntien lojumisen jälkeen olo on kun ison urheilusuorituksen jälkeen, väsynyt ja hikinen.


Täs on ihan jees, en mä tän pidemmälle haluu.
Kotiin turvaan!
p.s. Arvaatkas mitä pimeitä unia oon taas nähny. Tos yks yö Rompan oli sitten paksuna ja siltä oli peräpäästä tulossa pentuja. Peräaukosta ilmeisesti koska se on poikakissa. Neitseellinen sikiäminen todennäköisesti. Mitähän kamalaa tääkin taas kertoo mun alitajunnan ajatuksista.

Ei kommentteja: