torstai 12. heinäkuuta 2012

Tiskikone

Vaikka Kotihoito ja kaikki muutkin mahtavat tukitoimet lääkitystä lukuun ottamatta on kesälomalla, en oo vielä ihan täysin hautautunut paskan alle täällä kotona. Ja nyt mä siis en tarkoita kuvainnollisesti vaan ihan kirjaimellisesti. Ehkä tää nyt sitten on todiste siitä, että jotain hyötyä noista lääkkeistä saattaa olla.

Todistusaineistoa
Apukeinoina oon kokeillut vaikka mitä ja parhaiten toimii tällä hetkellä Biggest loser (kiitos te sairaalloisen ylipainoiset jenkit). Laitan netistä jonku jakson pyörimään ja otan tiskiharjan kauniiseen käteen. Siinä ohjelmassa on niin paljon toistoa ja turhaa soopaa, että pysyy hyvin mukana, vaikka samalla hinkkaa kuukauden takaisia tiskejä puhtaaksi. Et nyt mun keittiö on ekaa kertaa ikuisuuteen sen näkönen että siellä vois vaikka tehdä jotain ruokaakin. No ei nyt kuitenkaan innostuta liikaa. Askel kerrallaan. Tiskaamisesta oli nyt hyvä alottaa ja katotaan sitä ruoanlaittoa sitten vaikka ens viikolla. Ja en mä nyt heti halua sotkea ku toi kyökki vihdoin saatiin puhtaaks.

Nyt mä tarttisin vielä jonkun hyvän kikan, miten saisin itteni tarttumaan imurin varteen. Siinä ei oikeen samalla voi telkkaria katella.

p.s. Lasketaanko päivä päiväunettomaksi, jos herää varttia vaille kaksi?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onpas kaunis ja siisti keittiö. Tuolla kelpaa ruokaa laittaa.

Niina kirjoitti...

En meinaa omaksi tunnistaa.