maanantai 17. syyskuuta 2012

www.epatoivoinen.fi


Nyt se on sitten virallista. Mä olen yksinäinen, hellyydenkipeä ja helvetin epätoivonen. Eikä tää nyt siis oo mitenkään uutta tietoa mutta viimeaikaisen käytökseni perusteella tätä ei nyt enää käy kiistäminen. Laitoin tänne internettiin vihdoin sen mun maailman mahtavimman ja positiivisimman seuranhakuilmoituksen. No pari tuttua onnitteli ja toivotti tervetulleeks nykyaikaan. Kaikki kuulemma on siel ja baaripokailu on muka niin last season (tätä en kyl haluu uskoo). Mä oon oikeesti näköjään tosi pihalla täst maailmanmenosta.

Kävin sit näiden onnittelijoiden opastuksella nettideittailun alkeet pikakurssin. Se oli mahtava ja kuulin tosi paljo kaikkee ajattelemisen arvosta. Jatkokurssilla sitten luvassa mm. nettideittailun sudenkuopat. Sain ystävältäni myös hyvän valmiin viestipohjan ei-kiinostavien kosijoiden torjumiseksi ja se on toiminut hienosti. En viitsi laittaa sitä tänne, ettei me kaikki maaillman naiset (koska kaikkihan tätä mun blogii lukee) rupee torjuu noit ukkoi samoilla fraaseilla. Vaik eipä ne edes sitä varmaan tajuais.

Toistaseks mun saldo täs nettideittailussa on ihan hirmu hyvä. Kuten alla olevasta viestistä varmaan jokainen voi itse päätellä.
Moi! :) ajattelin kysyä sulta jotain erilaista mitä ei varmaan kovin moni oo sulta ennen kysynyt.. mulla on ballbusting -fetissi eli kiinnostaisko sua kokeilla millaista olis potkia munille ihan luvan kanssa? ;) se vois olla esileikki tai sit ihan vaan sellaisenaan kiva ja erilainen kokemus :P :)
Oli muuten tää henkilö oikeessa, että ei oo kovin moni aiemmin moista ehdottanut. Tän lisäks yks jamppa on halunnut stripata mulle, toinen pitää hauskaa ja muutama muu tehnyt ehdotuksia, joita en nyt tässä viitsi toistaa. Tosi rakkaus antaa vielä odottaa itseään. Ehkä ihan hyvä, koska en mä tiedä olisinko siihen edes valmis.

terveiset nimimerkiltä "tavataan kun olen valmis"

p.s. Mitähän mä teen väärin, ku tää nettitreffailukaan ei oo lähteny lentoon ja tänhän pitäs olla helppoo ku heinänteko kun ei tartte edes naamaansa heti näyttää? Kaikki tääl internetissä vaikuttaa olevan ihan hulluja, siis enemmän kun mä. Miten sais karsittuu hullut pois, et bongais niit potentiaalisia yksinäisyyden lievittäjätyyppejä?

4 kommenttia:

Eileen kirjoitti...

Empä ole koskaan ennen kuullut tosta ballbustingista :D

Ainakin suomi24.fi: treffeissä tuntuu olevan paljon turhankin erikoisia hiihtelijöitä.. Ehkä sieltä joskus se yksinäisyyden lievittäjä löytyy :)

Niina kirjoitti...

Tavallaan mä toivon etten mä olis ikinä kuullutkaan kyseisestä jutusta, kun nyt jotenki se homma on piirtynyt mun verkkokalvoille ja mä en tiedä itkeäkö vai nauraako.

Musta tuntuu että tuol netissä tusinassa on kymmennen urpoa ja sieltä urpojen seasta on aika vaikea koittaa karsia niitä potentiaalisia mieskandidaatteja. Mut siis ainakin oon saanut asetettua tän oman epätoivosuuteni vähän oikeempiin mittasuhteisiin. Joillain tuntuu olevan normaalit käytöstavat aivan hukassa, ettei oo mikään ihme, et seuraa ei oo eikä tuu.

Anonyymi kirjoitti...

Oonkohan mä aikasemminkin kertonu tän sulle täällä, mutta minä pyörin siellä suomi24:n ihmeellisessä treffimaailmassa vuoden ennen kuin nappasi kunnolla. Tuli kyllä saatua vaikka minkä näköistä yhteydenottoa, mutta ballbusting.. sellasta ei kyllä vastaan tullu. Mitenköhän se oikeasti toimii? Ja miksi tuollaista jää edes miettimään..?
Näin kannustukseksi vielä (tai no, ehkä ei niin kannustavaa), minä olin jo poistamassa profiiliani ja viimeinen jolle vastasin sattuu olemaan nykyään avomieheni.

Näköjään sitä treffiseuraa löytää, mutta kaveriseuraa ei millään.

-Tea

Niina kirjoitti...

Pakkohan siellä tosiaan joku helmikin on olla, kun mäkin siellä olen!