torstai 20. syyskuuta 2012

Suklaadietti

Mulla on ihan tavattoman kamala olo. Kesytin taas henkisen kurjuuden sokerin voimalla. Olin kyllä kovasti suunitellut pitäväni herkuttoman illan, eikä mulla edes ollut mitään jäätäviä herkkuhimotuksia mutta kun menin jääkaapille sieltä löytyi vaan tää parhaat päivänsä nähnyt rahka.

Jääkaapin henki
No mun oli sit pakko lähtee kauppaan hakemaan vähän tuoreempaa tavaraa, kuten pähkinäsuklaata. En taas voi ymmärtää mikä ihmeen idea oli ostaa koko levy ja kuvitella, että kylhän se sit säilyy. Vedin koko paskan napaan ja nyt oksettaa ja itkettää.

Paskinta tässä on se, että huomenna ja joka vitun päivä mä teen ton saman, huolimatta siitä kuinka kurjalle musta nyt tuntuu. Auttakee!!!

p.s. Terveystiedon opettaja luki tänään kersojen loistavia vastauksia ääneen opehuoneessa. Yhdessä tehtävässä pohdittiin ravintoaineita, joista tärkeimmäksi joku nero nimesi salaatin. Jos salaatti ois yks pääravintoaineista niin eikö suklaakin vois olla?

Ei kommentteja: