maanantai 27. elokuuta 2012

Tunnustus



Saretska päätti yllättää ja antoi ihanaisen tunnustuksen mulle ja mun blogille. Huima euforinen olotila on siis mahdollista saada aikaan myös maanantaina, tuhannet kiitokset siitä. Pakko siteerata kun Saretska niin osuvasti kiteytti tän.

Kissallisen open elämää mustan huumorin sävyttämänä.  
(ite lisäisin vielä tohon alkuun sanan vinksahtaneen)

 Tunnustukseen liittyi  pari sääntöä:

 1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka antoi tunnustuksen.

2. Anna tunnustus eteenpäin 5:lle lempiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.

3. Kopioi Post it - lappu ja liitä se blogiisi.

4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu
vain Post it - lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat
sen eteenpäin.
 

Mä oon ihan huono ihminen, kun oon viime aikoina tosi huonosti lukenut blogeja, kauheesti vieläkin luettavaa rästissä. Muutamia blogeja oon suunnattoman kiireisestä elämästäni huolimatta ehtinyt melko aktiivisesti seurata, joten laitan tunnustusta näille menemään.

1. Miumiulle ja vertaistukea antavalle Haave huomisesta-blogille 

2. Piipulalle ja rakentavia ajatuksia herättävälle blogille Minuuden rakennuspalikoita

3. Nellalle ja Inner violence blogille, jonka viimeisimmän tekstin innoittamana kaivoin farkut vuosimallia 2006 kaapista ja yllättäen mahduin niihin ja sain vetoketjunkin kiinni. 

4. Minervalle, joka on helpottanut mun "oon maailman huonoin terapia-asiakas" ahdistusta blogissaan Dating Mr. D 

No niin ja nyt kellokin on jo hampipesun verran, enkä sitten ehtinyt tekemään sitä huomista aamunavausta, kun piti tää tunnustusjuttu tehdä. Toivottavasti yön aikana mun alitajunta prosessois jonku aiheen, josta vois pari minuuttia lätistä ja sitten joku humppa soimaan. Mut siis eihän niitä aamunavauksia kukaan edes kuuntele, et ei oo paha.  Yöuniani en ainakaan aio menettää. Natti natti! 

Ei kommentteja: