keskiviikko 22. elokuuta 2012

Täältä pesee!

Hetkellisesti olin jo huolissani, että mun kyynelkanavat ei enää toimi, koska viime viikko meni niin jouhevasti ilman veden vuodatusta. Mun huoli oli tietenkin aivan turha. En tiedä johtuuko olotila kuun asennosta vai mistä kummasta mutta mulla on maanantaista asti ollut kauheen vetämätön ja alakuloinen olo, eikä tarvita kun pieni negatiivinen asia syöksemään mut epätoivoon ja itsesääliin. Terapeuttikin jaksaa aina muistuttaa, että mä olen vielä toipilas ja herkässä tilassa, että on aivan ymmärrettävää, että pienetkin vastoinkäymiset saa mut pois tolaltaan. Oli miten oli, ei se silti kivaa ole.

Töissä on nyt vähän ongelmaa mun työsuhteen kestosta. Tosi raivostuttavaa heti toisella työviikolla joutua sanomaan esimiehelle vastaan. Mut pakko sanoa ja pitää vähän puolia. Ei sitä kukaan muukaan oo vapaaehtoistunut mun puolesta tekemään. Lisäksi tänään yks mukula oli ihan super vittupää ja jouduin lähettään sen reksille. Se on kumma, et vaikka oon tällä viikolla pitänyt monta ihan mahtavaa siedettävää oppituntia, niin silti mulla on päälimmäisenä mielessä se yksi tunti, jossa se teini aiheutti ongelmia. Ja sitten asiaan kuulu tietenkin sopivassa määrin oman toiminnan kyseenalaistaminen ja jossittelu.

Tää työpaikan joka vuotinen vaihtaminen on siinä mielessä raskasta, että alku menee aina vähän omaa tyyliä ja paikkaa etsiessä. Vaikka tiedän osaavani opettaa ja olevani siinä hyvä, niin taas tänäkin syksynä tuolla uusien ihmisten keskellä musta tuntuu, että mä oisin vasta-alkaja. Tarkkailen muita ja katselen, miten niillä on tapana asiat tehdä, ihan kun en itse tietäisi, miten vaikka uutta tekstiä on hyvä lähteä käsittelemään. Oli mulla kyllä ihan mukavakin hetki tänään uusien pikkuriikkisten seiskojen kanssa. Ne on vielä niin sulosia, että niihin uppoo melkeen mikä vaan. Ekalle ruotsin tunnille olin väkertänyt hienon kuvashown ruotsinkielisistä kylteistä. Aikamoista paneutumista. 


Tokalle tunnille kiva kuva luomaan tunnelmaa Jokerileiriin.
p.s. Eläinrakkaana ihmisenä oon hankkinut taas vähän uusia lemmikkejä. Nyt me ollaan Rollen kanssa saatu seuraa banaanikärpäsistä. Ne on hirveen kivoja. Suosittelen. En usko, että aiheuttaa allergioitakaan, eikä tartte ulkoiluttaa.

Ei kommentteja: