lauantai 11. elokuuta 2012

Hyviä uutisia

En voi uskoa, että kirjoitin ton yllä olevan otsikon mutta näin se on. Mulle on vihdoin tapahtunut jotain hyvää tän kaiken skeidan keskellä. Kuuden hakemuksen, kolmen haastattelun ja vitullisen stressaamisen jälkeen oon vihdoin saanut töitä. Kävin tiistaina jututtaan ko. koulun reksiä ja keskiviikkona illalla se sitten soitti ja toivotti mut tervetulleeksi suunnittelupäivään maanantaina.

Kyseessä ei ole mikään unelmaduuni mutta duuni kuitenkin. Aloin olla jo niin paskana ja ammatillinen itsetuntoni oli jo ihan matalalla. Ajatukset kiersi sitä samaa kaavaa "miksen mä kelpaa mihinkään?". Torstaina heräsin oudon hyväntuulisena ja ihmettelin ihan, että mistähän mä voisin valittaa nyt, kun mun suurin murheenaihe on kadonnut. No lupaan kyllä keksiä jotain.

Tää viikonloppu menee nyt flowssa hilluessa. Eilen oli ihan hauskaa, vaikka ikäviäkin kohtaamisia tapahtui. Niistä on nyt parempi olla puhumatta, ettei mene koko festarit ihan perseelleen niinku viime vuonna. Mutta selkeetä kehitystä mussa on vuodessa tapahtunut. Tilanne josta viime vuonna poistuin itkien, meni tällä kertaa jo aika hyvin. Poistuin paikalta selkä suorassa ja häpeämättä mitään. Samaa en voi sanoa siitä toisesta osapuolesta.

Tää hyvänolontunne on todella huumaava ja samalla hirveen pelottava. En oo kokenut tällasta todella pitkään aikaan. Nyt vaan pelottaa tietty, et täält tullaan sit alas ja kovaa. No koitan tän pienen hetken nauttia. Pessimistihän osaa nauttia hetkestä, kun tietää, että kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Ei kommentteja: