torstai 11. lokakuuta 2012

Saldo

Mun nettideittailu ei oikeen ota onnistuakseen (huolimatta pitkätukasta ja hissanopesta). Mä saan yhteydenottoja melkeen pelkästään yheltä hullulta, jolle oon jo pari kertaa sanonut, että mut annetaan vaan hyvään kotiin ja monta kertaa oon myös ollut vastaamatta. Se vaan sinnikkäästi kysyy joka viikko, mitä mä teen viikonloppuna. Tiedän kyllä, että sen vois kait jotenki blokata mutta en mä ole viitsinyt, koska muuten mun inboxi ammotas ihan tyhjyyttään. Ja sekös vasta surullista olis.

Joku kyl sanoi, että mä vaikutan vähän kiukkuselta nuorelta naiselta. Oikeessahan se oli, enkä mä sitä profiilitekstiä sit oo viittinyt muuttaa kovinkaan elämänjanoiseksi tai positiiviseksi. Sehän ois suunnilleen sama kun laittas jonku kauniin kaverin pärstän siihen oman sijaan. Rehellinen olla pitää.

Sit mä rupesin kans miettimään, et pitääkö täs niinku ite rupee aktiiviseks, et eiks toi homma toimikaan niin, että voi vaan oottaa, et se prinssi löytää mut tuolta internetistä. Hirmu työlästä.

Ei kommentteja: