sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Herkkukori

Tässä nyt otos mun tän päivän sapuskoista. Todella oppien ja suositusten mukaista. Joka kerta kun olen tonne internettiin näpyttänyt päivän suupalat, on toi pinkki herkkukori pursunnut yli äyräiden. Jos ihminen on sitä mitä syö, niin mä oon melkonen herkku tän teorian mukaan.

No jos mun ruokailutavat on supersyvältä, niin liikuntapuoli ei oo enää ihan niin perseellään. Mulla on ollut tässä jo pitempään salaisena tavotteena saada itteni salille kolme kertaa viikossa. Tää viikko oli nyt ensimmäinen kun pääsin siihen tavoitteeseen. Aiempina viikkoina mä tosin oon pyöräillyt töihin, joten ihan vätys en oo silloinkaan ollut. Nyt mä rupeen vähitellen oleen siinä kuosissa fyysisesti, että salille meno ei enää vituta ja hävetä. Kunto on kohonnut ja kroppa kiinteytynyt jo ihan hitusen. En edes muistanut, miltä mun lihakset tuntui ja miten mukavaa on, kun niitä on vähän rääkännyt. Ja täs yks päivä mä löysin sisältäni sen hullun urheilijankin, joka piiskaa itseään tekemään vielä pari toistoa. 

Eli paskaa on mutta ei ihan pelkkää paskaa enää.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, mielenkiinnosta kysyn, että mikä on tuon sivun osoite?

Niina kirjoitti...

Tää löytyy niinkin luotettavasta tietolähteestä kuin http://www.iltalehti.fi/painopaivyri/

Noita kalorilaskureitahan on netti pullollaan ja varmaan tarkimmat laskelmat saa kun kattoo ihan ruokapakettien etikettejä mutta muhun vetos ne ruoka-ainekulhot kovasti.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos! Hyvin on luotettava tietolähde, hehheh. Olen kyllä tietoinen kalorilaskureista ympäri nettiä, mutta tuo juuri pistikin silmään noiden kuppien takia. Nuo kulhot näyttävät kertovan kaiken hyvin konkreettisesti :)