tiistai 14. helmikuuta 2012

BFF

Ihan vitun hyvää ystistä vaan vittu kaikille.

Mä olin tehnyt loistavat pläänit tälle illalle. Olin suunnitellut viettäväni tämän ystävänpäiväillan parhaan/ainoan ystäväni (itseni) kanssa, viemällä itseni syömään ja shoppailemaan. Tulin huorakatujen lähistöllä olevaan kauppakeskukseen, jossa on yksi oppaan suosittelemista siisteistä rafloista. Kun sanoin "just one" totesi tarjoilija, ettei pöytiä ole. Oli lähellä, ettei kyyneleet tullu silmiin, tyhjiä pöytiä oli muttei yksinäiselle. Tarjoilija juoksi hetken kuluttua perääni ja nyt istun kattoterassilla muka onnellisten pariskuntien kanssa. Miksi tunnen olevani huonompi vain siksi että olen yksin? En halua maksaa seurasta, mieluummin yritän kohdata oman yksinäisyyteni ja tilaan toisen drinkin. Ihan vaikka noiden kiusaksi tilaan ja nysvään tässä ja omin koko pöydän yksin (kunnes noi käskee mun klo11 lähtee kun pöydän varannut pari saapuu). Seuraavana drinkkilistalla on tosin long island ice tee. Sen joudun skippaamaan, on vähän huonoja kokemuksia.

No joo myönnetään, en mä tätä yksin raflas yms olemista klaaraa niin hyvin kun toivois. En mä tässä näin hyvin viihtyis, jos ei ois viereisen hotellin wi-fii.



Tytöt odottamasssa ystävänpäivän deittejä

Iltavuorossa

Ei kommentteja: