tiistai 13. marraskuuta 2012

Suojelua

Aamulla mua ärsytti suuresti, kun lähdin piikomaan ja Historyboy jäi tänne koisimaan. Toisaalta nyt on sänky kerrankin pedattuna. Tää mun ja Historyboyn sutina otti täs sängynpetauksen tiimellyksessä jonku megapelottavan harppauksen. Se jätti kysymättä unohti kotipäntsinsä tänne. No onneks mulla on nyt kuumeinen olo, joten voin hyvin kieltäytyä näkemästä sitä sanomalla et oon kipee, enkä tavallaan ees valehtele kauheesti. Ja sit tietty päälle vitullinen teeskentely, et ne housut ei oo täällä, tai en oo muka huomannu et ne on. Ihan mitä vaan, kunhan asiasta ei puhuta.

Toinen mielenkiintonen juttu on se, että työsuojelu ei siis suojaa työltä. Sinne on mentävä, ahdisti tai ei. Pitäis varmaan ryhtyä maksamaan jotain suojelurahaa jollekin, että uskaltais käydä wilmassa ilman rauhottavia. Annoin syksyllä kyllä kanslistille kympin mutta se oli kait johki kukkarahastoon.

I know where u live.

4 kommenttia:

Idris kirjoitti...

Mun mielestä se pelottava askel tapahtui jo siinä vaiheessa kun se ylipäätään toi sun luo jotain kotipäntsejä! Kauheen suunnitelmallista. Ja sit viel jättää ne sinne lojumaan!

Pulla kirjoitti...

Totta, aika kettu koko tyyppi. Siis monestakin syystä mut ainakin siks, että tullessaan mun luo yökylään se aattelee tarvitsevansa kotihousuja. Tää on nyt aikamoinen issue. Laitoin ne sen pökät nyt sohvalla olevan vaatepinon (jossa muut vaatteet ovat siis omiani) alimmaiseksi.

Ja siis herregud täähän on nyt jo jonkinlainen sitoutuminen. Voiko tapailla muita, jos on jonkun miehen tavaroita säilytyksessä? Toisaalta mulla on vieläkin eksän dödö mun kaapissa.

Idris kirjoitti...

Ehdotan että kokoat ne pökät ja dödön yhteen sellaseksi kivaksi pakkaukseksi jota voit aina antaa yövieraille lainaan. Joku axe suihkugeeli olis vielä siihen kiva lisä. Vähän niinkuin olisit mies jolla olis "naispuolisille vieraille" joku satiininen aamutakki jemmassa (joo, tollasia henkilöitä on olemassa! Ainakin yks...) Ton pitäis pitää ne miehet sellasessa miellyttävässä epävarmuustilassa. Tää tietty edellyttää, että joudut nyt historyboylle feikkaamaan, että ei niitä sen pöksyjä ees löydy mistään.

Niina kirjoitti...

Loistava idea Lotta, tätä täytyy vähän jalostaa pidemmälle. Mä löysin täältä myös yhden Historyboyn sukan, jonka toinen pari on mystisesti kadonnut. Ja sitä paitsi käyttäähän ne yövieraat jo samaa pyyhettä ja hammasharjaakin.

Mahtava tää herra satiiniaamutakki. Jännä, ettei siit sit vissiin tullu mitään.