lauantai 24. marraskuuta 2012

Huoli pois!

Olen mä vielä hengissä, sinkku ja aikalailla masentunut ja tyytymätön. En vaan oo jaksanut tai ehtinyt kirjottaa. Oon nysvännyt niin vitusti Historyboyn kanssa, eikä se tiedä tietenkään mun blogielämästä mitään, joten sen läsnäollessa mä tyydyn vaan laukomaan ääneen näitä mun suuria viisauksia sen sijaan että jakaisin niitä myös täällä.

Se, että tietää milloin toinen maailmansota alkoi, ei kuulemma vielä tarkoita sitä, että harrastaa historiaa. Helpottava tieto, eikö?

Lisäksi mun puhelin on soinut tänään kaksi kertaa. Kumpikaan soittajista ei ollut puhelinmyyjä. Kyl tää tästä!

2 kommenttia:

Saretska kirjoitti...

Historyboyhan on huumormiehii, nääs! ;)

Kai Romppani on sentään vielä mies nro 1? :) Minulla on Sulo-poikakissa, vaikka naimisissakin jo 5 vee :)

Niina kirjoitti...

Huumoriahan on monenlaista, toisilla paremaa kuin mulla.

Rompan on edelleen numero Uno! Sitä ei kukaan voi muuttaa.