tiistai 6. marraskuuta 2012

Sieluni matto

Mä alan oleen nyt aika vakuuttunut siitä, että mun unelmieni täyttymys ja tuleva eksäni ei oo tuol internetissä. Yks ilta täs olin ihan et wau, kun katoin, et inboxi pullotti täynnä uusia viestejä. Aattelin, et näistä jonkun on oltava vastaamisen arvoinen. Ja olihan niistä moni, mut ei sillai ku ois toivonut.

Nyt mä oon sitten alottanut uuden harrastuksen tuol deittipalstalla, kun siellä tulee niin paljon roskaviestejä niiltä sammakoilta. Mä oon alkanut vittuilemaan niille urpoille saadakseni edes jotain hupia tästä kaikesta. Yks tyhmä laittoi mulle nyt kolmannen kerran sen saman mitäkuuluukaunokainen-viestin (joo, mä arvaan, et säkin oot saanut sen), niin vastasin sille jotain, että kuuluu samaa kun ekalla kerralla kysyttäessä. Muutama seksipalveluita vonkaava perheenisä on saanut multa kans vastauksen. Toiselle suuseksistä haaveilevalle kirjoitin jotenkin näin: Kuulostaa tosi pahalta toi sun tilanne, enkä usko että helpotusta on luvassa. Koita kestää ja aloita vaikka joku uus harrastus, jos tilanne käy oikeen sietämättömäks.  

Ja oma alalajinsa näissä copypaste-viesteissä on nää google tranlatorin aikaansaamat mahtavuudet. Kuinka moni teistä on saanut tämän?
Hei, Olen erittain Iloinen, Etta kirjoitit sinulle! Nimeni Rekko, . haluaisin halusi jatkaa vuoropuhelua, JOS et todellakaan valita, haluaisin OLLA Kiva edelleen kommunikoida teille, toivon, Etta vastaat minulle Aion odottaa kirje, yourprofile täynnä naisellinen mielessä luulen ur sieluni matto ... Olen kiinnostunut sinulta profiilisi täynnä positiivisia, 

Ei kommentteja: