maanantai 7. tammikuuta 2013

She's alive

Pitäs herätä reilun viiden tunnin kuluttua ja raahata toi rinkka sekä oma äässi kentälle. En vaan malttais nukkua. Mulla on ihan kamalan haikea olo. Olisin halunnu et tää viimenen ilta ois jatkunut pidempään. Kymmenen vuoden takaisilla reissuilla se ilta jatkuikin aamuun asti mut enää mä en pysty lentään darrassa noin pitkää lentoa.

Tuntuu että aloin vasta muistaan millasta reissaaminen on. Kuinka kivaa on tutustua ja eksyä uusiin paikkoihin, kokea vähän romanssia auringonlaskussa ja ryypätä aamuun asti parin homon kanssa. Monia juttuja tuskin ois tapahtunu ellen ois ollu matkalla yksin.

Mä oon ihan pa, kuoleman väsynyt ja nuutunut mut tää on pakko tehdä uusiks. Nyt on tuntunu siltä, et oon vähän elossa taas.

Kuvassa peti johon nyt kellahdan. Otin vikaks yöks vähän luksuksempaa olemista. Jo riittää kaposissa 90cm levysissä sängyissä koisaaminen.


Ei kommentteja: